zondag 5 februari 2012

Tilda

Hoi allemaal,

Mijn allereerste Tilda ingekleurd, zo schattig is ze!
Het achtergrondje  is van basic grey.
De mal waar Tilda in staat is van Nellie S.
Verder een doily en hoekmalletje (MD) achter Tilda geplakt en zoals jullie zien zijn de randen bewerkt met inkt.
Dat rood komt niet zo mooi over, maar had de juiste kleur niet voorhanden.
De bloemetjes komen uit voorraad, knoopjes ook, waar ik scrappersfloss doorheen heb geregen.
De gekrulde takjes komen van MD, en het kleine rondje  is weer een stansje van NS, die ik ingekleurd heb met een copic. Erop een tekststickertje, een tekststempel past er niet op en heb nog genoeg voorrraad stickers, moet kunnen vind ik.
Tilda heb ik ingekleurd met copics, prisma en derwent potloden.
De haren zien er wat vreemd uit zo, nou ja, de volgende keer beter.
De bolle wangetjes heb ik afgewerkt met een witte pen van Sakura.


Fijne avond, groetjes, Wietske

19 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wietske,

    wat een leuke kaart en wat is je Tilda goed gelukt. De haren vind ik mooi, niks mis mee. Maar misschien vind jij dat en zie ik het op de foto niet??
    Ze is inderdaad schattig. En je kaart ook!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt Tilda mooi gekleurd hoor en de haren vind ik juist prachtig! Leuk kaartje geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, met prachtige details!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje hoor, heel mooi gekleurd. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een enig kaartje Wietske en Tilda staat er super lief op!!!
    Gezellige avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wietske,

    Dat ziet er heel mooi uit het is een heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wietske,
    Het is een heel LIEF kaartje met Tilda. De haren zien er PRACHTIG uit en zoals Diny, de maestro copic-kleurster, zou zeggen.....iedereen heeft streepjes in zijn haren ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart Wietske.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi en lief kaartje Wietske.
    En ik vind dat je Tilda prachtig hebt ingekleurd.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi ingekleurd je eerst Tilda, schattig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wietske,

    Wat een leuke kaart, en je 1e Tilda is heel mooi geworden!
    Groetjes, Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW Wietske wat een schattig kaartje,prachtige papier, leuke stempel en heel mooi versiert ook. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wietske

    Er staat een verrassing voor je op mijn blog.

    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wietske, dat is een mooie kaart met leuke, gezellige kleurtjes.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig ingekleurd zeker super voor je eerste keer!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig tilda kaartje.
    Super lief.
    Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen