zaterdag 8 september 2012

Fantasie

Hoi allemaal,

Dit keer weer een kaartje met alleen maar stansen en een leuk bijpassend papiertje natuurlijk.
Zag dit idee ergens..hj of op blogs, dat weet ik niet meer maar hoe dan ook vond het leuk genoeg om daar mee aan de slag te gaan.
Heb alle  uitgestanste delen bewerkt met distress, geeft zo,n leuk effect vind ik.

Herkennen jullie de stansen? Zijn allen van MD, de takjes zijn nieuw, het overige wat ouder maar dat geeft niet, ook met oudere stansen kun je iets leuks te voorschijn toveren, uiteindelijk gaat het om t' plezier wat je eraan beleefd.

Ik ben er redelijk tevreden over maar denk dat het nog wel mooier kan en daar ga ik me binnenkort op storten.


Sorry dames, was vergeten deze kaart recht te zetten, volgende keer beter.

Ben aagje wat jullie ervan vinden en lees de reakties graag.

Ga nog even lekker buiten zitten...wat een verwennerij zo richting najaar dus daar gaan we volop van
genieten!

Lieve groetjes, Wietske

9 opmerkingen:

  1. hoi wietske
    vind je kaart erg mooi en stijlvol en ja het blijven prachtige stansen van MD!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wietske,
    Een heel MOOI kaartje met al die mallen van MD ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vind ik hem Wietske, ik ga dat idee vast ook eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een schitterende kaart Wietske.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wietske,
    ik vind hem helemaal toppie!! Wat een mooie kleuren zijn het en je hebt gelijk hoor: met oude materialen kun je nog de mooiste kaarten maken. Het gaat om het plezier en het maakt mij geen bal uit of het oud is of nieuw. Dat weet ik namelijk niet eens!!
    Groetjes en geniet morgen ook nog even van het mooie weer! Het schijnt een pracht van een dag te worden.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mooi is deze kaart, wat een mooie toepassing van deze mallen, dat ga ik ook zeker eens een keer proberen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit Wietske. Wat jammer dat je hem nu pas laat zien, vorige maand was er een leuke candy te verdienen bij Krea2Day als je een creatie met alleen maar stansen maakte!!! Oud of nieuw, ik gebruik ook alles en het is me allemaal even lief.

    Fijne zonnige dag morgen, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wietske,
    Wat een fantastische "Fantasie" om van de stansen van MD deze super mooi creatie te maken, helemaal geweldig.
    je brengt mij weer op een idee.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, zo mooi, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen