donderdag 8 november 2012

Award !

Hoi allemaal,

Ik heb van Sannie een blogaward ontvangen!
Heb nogal getwijfeld of ik ,m aan zou nemen want eigenlijk wil ik geen award meer ontvangen ( zie rechts, in mijn sitebar) hoe lief en aardig ik het ook vind.
Bij deze award hoef je niets over jezelf te vertellen alleen maar andere volgers blij te maken die minder dan 200 volgers hebben, dit doe ik dan ook graag.




Er zijn een paar regels aan verbonden.

1: Bedank de persoon van wie je de award hebt en link naar haar blog.
2: Post de Award op je blog, in de sitebar.
3: Geef de award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
4: Laat een reaktie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige award gegeven hebt.

Ik heb 5 dames uitgezocht die ik zeer sympathiek vind en die mooie creaties maken en die ik zeker wel wat meer volgers gun.

Allereerst wil ik Sannie bedanken en kijk ook eens op haar blog http://sannie-lovetostamp.blogspot.nl/ ze  laat daar hele leuke creaties zien.

Nu de 3 meiden die een award verdienen.

Marian: http://mijnkaartenbloggie.blogspot.nl/ Ze is pas begonnen met bloggen,neem maar eens een kijkje bij haar.

Nellie: http://nellieskaarten.blogspot.nl/ Zij heeft nog maar 12 volgers en maakt hele mooie creaties.

Doris: http://knippenenplakken-dorisblogspot.nl/  Door ziekte was zij een tijdje niet zo aktief met bloggen maar het gaat de goede kant op en ze zal zeker wat meer energie hebben om mooie creaties te maken.


Meiden ik hoop dat jullie met veel plezier de Award in ontvangst nemen, het is jullie van harte gegund!

Groetjes, Wietske

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor mijn eerste Award ben er heel blij mee

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wietske,
    Dank je wel voor mijn eerste Award ik sluit mij bij Marian aan want ik ben daar ook blij mee.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ik kan nergens je email-adres ontdekken, als je dat eeven doorgeeft dan zal ik je vraag beantwoorden ;0)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wietske,
    Heerlijk mijn tweede Award ,daar ben ik super blij mee.
    Hartelijke dank daarvoor Wietske .
    Sorry voor de late reactie .
    Lieve groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen