donderdag 29 november 2012

Extra Sint/Kerstchallenge.

Hoi allemaal,

Deze kaart doet mee bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ Kijk voor de voorwaarden op dit blog.

Best moeilijk om een keus te maken maar als het dan toch moet kies ik voor dit Tilda kaartje.
Dit is zo,n lieverdje... Tilda met het kadohartje in haar hand en het was de eerste keer dat ik haar inkleurde met toch zeker voor de eerste keer een mooi resultaat. Ben er best trots op...dat mag toch dames?! De andere reden is dat ik hoop dat dit kaartje mij de inspiratie geeft om verder te gaan met het inkleuren van stempels, want het is superleuk om te doen maar op 1 of andere manier heb ik een duwtje nodig. Waar een challenge al niet goed voor is!

Hier mijn kaartje.

Nu even wat anders, misschien zijn een aantal van jullie nieuwsgierig naar de uitslag van het coloscopie onderzoek, ik had een grote poliep, die is verwijderd, alleen zaten er wel onrustige cellen in, een voorstadium van de vreselijke ziekte die zoveel mensen treft. Ik was er gelukkig op tijd bij alleen blijf ik wel onder controle...over een jaar weer zo,n onderzoek!

Lieve groetjes, Wietske

12 opmerkingen:

  1. Hallo Wietske,
    Je hebt een MOOI kaartje uitgezocht voor HobbyHome.
    Zo te lezen ben jij er inderdaad op tijd bij geweest.....GELUKKIG. Blijf GOED op jezelf letten.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wietske,
    Wat leuk dat al die speciale creaties weer te voor schijn komen zó leuk..en de challenge is ook geweldig vind ik...en op je vraag te antwoorden, mijn antwoord is ja, mijn aanrecht...is eigenlijk wel steeds blinkend..haha...veel met Cif in de weer...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Wietske,
    wat een mooie kaart is dit. Ik hoop dat je zeker doorgaat met kleuren, want het ziet er top uit!
    Fijn dat de candy heelhuids overgekomen is. Jij nog bedankt voor de leuke stansjes in allerlei kleurtjes en de tulpjes! Enig!!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, p.s. ik dacht ook nog: ik kan de candy wel even langs gaan brengen. Je woont niet zo ver bij me vandaan, en paar kilometer....
    Gelukkig dat er nu ontdekt is dat je onder controle moet blijven en dat je zo op tijd bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Wietske en wat een goed nieuws dat je er op tijd bij was en die vreselijke ziekte je bspaart is gebleven! Let goed op jezelf en lekker inkleuren, is zooooooooooo leuk en ontspannend!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje is dit geworden en prachtig ingekleurd hoor, dat doe ik je niet na!
    Je uitslag wist ik al, nogmaals blij voor je dat je er op tijd bij was!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er op tijd bij was!
    Mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie, prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wietske
    wat een schat van een kaart en de inspiratie komt vanzelf terug hoor!! en zeker nu de uitslag toppy is!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Wietske,
    Wat een mooi kaartje, ik zal ook eens gaan zoeken
    is erg leuk om hier aan mee te doen.
    fijn weekend,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Wietske.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb weer eens even op je blog gekeken. Mooie kaartjes allemaal! Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen