woensdag 17 april 2013

Zo lief..

Hoi dames,

Gisteravond dit kaartje gemaakt, is ze niet schattig?



Papier en parels op de bloemetjes na, gekocht bij de boekenvoordeel, van het merk 'Avec', en heb per ongeluk weer wat in mijn mandje laten vallen hihi. Heel mooi, deze nieuwe serie..en ook niet heel duur.
De bloemetjes  komen uit een paperpad van basic grey, het plaatje van Nellie Snellen, wat ik persoonlijk aan de grote kant vind,maar wel lief.
Nog een gedeelte van een stans (MD)  achter het plaatje verwerkt en gedistressed, het hart is van Nellie S. Het kantachtige randje heb ik al heel lang in huis, zo,n jaar of 5, en is van Crea Motion.

Wat vinden jullie ervan?

Ik ga straks naar Lex en Max kijken, ben benieuwd wat ze zoal te vertellen hebben.

Wens jullie een fijne avond, lieve groetjes, Wietske

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wietske. Heel lief plaatje. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een heel lief kaartje geworden!!
    De kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar.

    lieve groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker heel lief Wietske, dit kaartje ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend plaatje, mooie kaart weer.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sietske
    Een erg mooie kaart aan de ene kant vintage en toch vrolijk door de leuke kleur
    Groetjes
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Wietske.
    Die plaatjes zijn echt super leuk hé

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wietske,
    Wat een prachtig kaartje, ik had dit knipvel ook besteld en vandaag net binnen gekregen, zo'n lief meisje...
    Je hebt er iets moois van gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wietske, je kaartje is niet alleen schattig, je hebt hem nog eens prachtig gemaakt ook, super creatie.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig plaatje heb je gebruikt. Leuk zoals je de stansjes hebt gecombineerd. A met al eenprachtkaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig hoor, heel mooi en ik vind het plaatje niets te groot hoor.....het is zo lief dat ie best op mag vallen toch? Heel mooi gedaan. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een heel lief kaartje Wietske, geweldig gemaakt zo alles bij elkaar. Je heb je best weer gedaan.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een heel lief kaartje. Mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super leuk kaartje is dit.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje,mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh het is wel een plaatje hoor Wietske!! Mooie van kleur. Super!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wietske,

    Ze is zeker heel lief en je heb een mooie kaart met dit lieve plaatje gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wietske

    leuke kaart en mooi plaatje
    in mijn blog is alles oké ook kom je voor in mijn leeslijst
    Groetjes Marian
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefste Wietske, wauw!! je hebt een ontzettend mooie Blogspot. Ik zou het leuk vinden, dat je me ook een bezoekje op mijn blogspotje neemt. Ik heb CANDIES te gewinnen, op betrekking van mijn nieuw geopend kreatives Lädchen! OOk een 15% Korting Code wacht op mijn online site. Deze site loopt tevens in alle spraken! Ikzelf spreek ook heel goed nederlands!
    Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen