maandag 6 mei 2013

Moederdagkaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn mams, een in 3d opgewerkt 'rozen in een mandje' en verder weer veel gebruik gemaakt van stansen.



Verder wil ik jullie aandacht vragen voor Monsanto vs moeder aarde, heeft niets met kaarten maken van doen maar hier kan ik hopelijk veel mensen mee bereiken en hoop ook dat jullie de petitie willen tekenen hiervoor. De link is te vinden in de rechter zijbalk, bovenin.

Ik zit alweer te lang achter de pc en ga nu lekker van het zonnetje genieten!

Fijne week verder, gr, Wietske

15 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart voor je moeder. Die stansen geven de kaart een mooie nostalgische uitstraling.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wietske,

    Wat een mooie Moederdag kaart heb je gemaakt.
    Je heb mooie stansen gebruikt voor deze kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wietse,
    Prachtige moederdagkaart heb je gemaakt en ik heb getekend hoor..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige moederdagkaart Wietse, ziet er lief uit. De petitie heb ik ondertekend hoor, hoop dat het helpt maar als er genoeg mensen meedoen vast wel. Een tijd geleden wilden ze hier in de omgeving megastallen gaan bouwen. Door een petitie met handtekeningen te houden is die tegengehouden gelukkig dus....er is hoop.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moeder zal zo blij zijn met deze mooie kaart Wietske, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wietske,
    Mooie kaart heb je weer gemaakt!!
    Mijn adres klopt hoor.
    Is gewoon huisadres, heb eerder webwinkel gehad en emailadressen komen nog samen onder deze naam binnen.
    Ik zag het pas toen ik de email al verstuurd had.

    groetjes van Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zal je mams heel erg blij mee zijn.
    Een schitterende kaart Wietske.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wietske,
    wat een supermooi kaartje voor je moeder zeg! Dat zal ze zeker waarderen!
    Eigenlijk wel slim om niet aan challenges mee te doen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met die vlinder is ook heel mooi.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart voor je moeder Wietske
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart voor moederdag.
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wietske,
    ben weer een rondje aan het bloggen. Dus kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken. Mooi je vintagekaart en je vlinderkaart. Maar je moederdagkaart vind ik toch echt schitterend hoor!!
    Mooie hoekpons en een prachtige kleurencombi.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wietske

    Shitterende kaart.Ik ben je andere creaties ook bekeken die ik nog niet gezien had zijn ook schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen