dinsdag 10 juni 2014

Gefeliciteerd

Hoi Dames,

Hier weer een felicitatie-kaart, een zogenaamde trapjeskaart waar ik totaal geen verstand en model van heb, dus zomaar wat gefreubeld. Daardoor klopt tie niet helemaal maar heb de schade weten te beperken door aan de binnenkant foam te plaatsen zodat tie toch kon staan.

De ontvangster heeft 'm voor mij gefotograveerd zodat ik 'm hier kan laten zien.

Hier mijn kaart.



Verschillende stansen gebruikt zowel van MD als Joy,een stempel, wat inkt, parels een vintageplaatje, mooi dessinpapier  en wat kleine roosjes van Anne- Marije Poppen.

Lieve groet, Wietske

5 opmerkingen:

  1. hoi wietske
    je kaart ziet er gaaf en erg mooi uit! leuk met die hartenrand aan de onderkant en dat romantische plaatje
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart ziet er geweldig uit ! super oplossing om foam erbij te plakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wietske,
    Ziet er een mooi kaartje uit.
    Lief plaatje mooie bloemen mooie kleuren leuke combinatie.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Wietske,
    wat fijn dat je toch nog een foto hebt van de kaart. Hij is erg leuk! En oefening baart kunst, dus lekker door proberen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wietske,
    Wat een leuke kaart, ik zie geen schoonheidsfoutjes, leuk is de border aan de onderkant, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen