woensdag 4 juni 2014

Jarige Anita

Hoi dames,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de jarige Anita van Merode, denk dat velen haar wel kennen, ze maakt prachtige creaties! Ze was blij met mijn kaart, daar doen we het voor, toch!
Aangezien ik nog steeds geen foto,s kan overzetten op mijn pc is zij zo aardig geweest dit voor mij te doen, dankjewel Anita, ik waardeer dit zeer!

Hier mijn kaart.



Zoals altijd allerlei stansen op mijn kaart, een shabby chic plaatje, wat bloemen en parels en klaar was de kaart. De basis is een stans van dutch doobadoo, het echte handwerk en moest daar toch wel wat aan wennen als je zo verwend bent om alles door de Joy Trouvaille te draaien.
Ze zijn niet duur en nu ik er wat meer mee gewerkt heb begin ik het steeds leuker te vinden.

Nou meiden wat vinden jullie ervan, ik hoor het graag.

Fijne dag verder, gr, Wietske

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wietske! Gisteren heb ik precies dezelfde mal gekocht zodat ik ook eens iets anders dan een vierkant kaartje kan maken.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wietske,
    ik zag je al weer reageren op ijn blog, maar had nog niet gezien dat je weer bezig was met freubelen.
    Je kaart voor Anita is supermooi! En die mallen zijn leuk he. Wel het echte hobbywerk, want je moet er wel wat voor doen.
    Het resultaat is heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wietske,
    je hebt een superleuke kaart voor Anita gemaakt, leuk de mal, het plaatje en alle spulletjes er verder op..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wietske,
    Idd een heel mooi kaartje leuk modelletje .
    Mooi van kleuren en leuk plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een kaart! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wietske,
    graag gedaan! Het is een hele mooie kaart, ben er blij mee hoor!
    Prachtige kleuren en model.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wietske. Een prachtgie kaart heb je voor Anita gemaakt. Leuke details . Erg leuk gemaakt met de mallen. Prachtige afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen