maandag 18 augustus 2014

Ik stop met mijn blog en Marianne van Lunszen komt terug!

Lieve allemaal,

Ik heb na lang nadenken besloten om met mijn blog te stoppen.
De reden hiervan is dat het me teveel energie kost om bij al mijn volgers, als er creaties geplaatst worden, een reactie achter te laten.
Als ik iets plaats hoort daar ook een verhaaltje bij of tenminste laten weten wat voor materiaal ik heb gebruikt, merk dat ik daar weinig tot geen zin in heb.

Ik ga vanaf nu al mijn creaties weer op het hj plaatsen, dit kost me minder tijd en energie waardoor ik tijd kan besteden aan andere dingen die ik ook leuk en belangrijk vind.

Rest mij nog te zeggen dat ik jullie allemaal hartelijk wil bedanken voor de fijne en lieve reacties die ik al die jaren van jullie kreeg.

Ik laat mijn blog wel staan want je weet maar nooit....

Wens jullie nog veel blog-plezier!

Lieve groetjes, Wietske

PS: Marianne van Lunszen gaat weer bloggen! Ze had veel gezondheidsproblemen waardoor ze niet meer aan het maken van creaties toe kwam, laat staan bloggen. Maar komt goed, binnenkort zal ze hier wel weer wat laten zien!

11 opmerkingen:

  1. hoi wietske
    wens je heel veel plezier met alles wat je gaat doen en ga je zeker missen maar je moet naar je eigen lijf luisteren
    vele lieve en warme groeten van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wietske!
    ik snap het helemaal! Als je het gevoel hebt dat het teveel energie kost en je het eigenlijk niet zo leuk meer vindt, moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft. Maar dat neemt niet weg dat ik jammer vindt.
    Een hartelijke groet en dank je wel voor al je lieve reacties op en trouwe bezoekjes aan mijn blog!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijpelijk . niet jezelf in de weg zitten dat is zonde van de tijd en inspiratie. En gewoon doen wat je leuk of leuker vindt. Wel jammer en ik ben ook nog lid van hj! Hihi kom er zelden hoor maar wie weet! Veel plezier met wat je gaat doen en bedankt voir je bezoekjes en reactie op mijn blog. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wietske,
    Wat jammer dat je stopt, maar als je het niet leuk meer vind is het beter zo, dan kom ik je kaarten vast weer tegen op het HJ..groetjes Ans
    p.s. leuk dat Marianne weer terug komt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wietske,
    Wat jammer dat je stopt met bloggen maar het kost inderdaad veel tijd en energie en ik kan me indenken dat je soms keuzes moet maken. Gelukkig kom ik ook op het HJ en zal je daar vast wel weer tegen komen. Veel plezier met alles wat je doet, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je gaat stoppen, maar je moet doen waar je zin en tijd voor hebt! Succes met alles! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer Wietske maar ook heel begrijpelijk en zelfs een beetje herkenbaar. Ik heb deze zomer voor het eerst bijna 2 maanden pauze ingelast omdat ik er ineens totaal geen zin meer in had om te freubelen en/of te bloggen. Ga nu langzaam weer beginnen maar alles op een heel laag pitje!!
    Het ga je goed, liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer Wietske maar als het 'moeten' is geworden dan is het inderdaad niet leuk meer. Bedankt voor al je fijne reacties.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wietske,
    Jammer dat je stopt maat begrijpelijk.
    Doe wat je graag doet en geniet ervan !
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan zo gauw niet vinden waar ik naar kan mailen om je vraag te beantwoorden....Ik probeer het dus maar langs deze weg....De mal die ik heb gebruikt is de volgende:

    https://www.crealies.nl/detail/1327927/stans-x-tra-no-2-vouw-open-8-d.htm

    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Do you understand there is a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal to you buried within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, adore and care for you with his entire heart...

    =====> 12 Words Will Trigger A Man's Desire Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work harder than before to build your relationship stronger.

    In fact, triggering this mighty instinct is so important to achieving the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly find him expose his soul and mind for you in a way he haven't expressed before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

    BeantwoordenVerwijderen