zaterdag 9 augustus 2014

Jarig jetje.

Hoi dames,

Pff, wat was het warm he, aan mij niet besteed en ben blij dat het volgende week iets koeler wordt, dan gedij ik beter! Het freubelen stond daardoor op een zeer laag pitje , heb een paar creaties gemaakt, de hoogst noodzakelijke. Als kaartenmaakster kun je natuurlijk niet aankomen met een gekocht kaartje haha, maar al peentjes zwetend  kwamen er wat tot stand.

Eentje laat ik jullie nu zien en hoop dat tie jullie inspiratie geeft of gewoon leuk vinden..



Het plaatje is zoals je ziet vintage, de achtergrond nou niet bepaald  maar vind het samen wel kunnen!

Heb wel regelmatig bij jullie gekeken maar had doorgaans niet veel puf om te reageren, dat komt wel weer.

Fijne zondag en lieve groet, Wietske


5 opmerkingen:

  1. Hoi Wietske leuke kaart. Het papier past leuk bij dit plaatje. Mooie mal. Ja in de zomer staat het freubelen inderdaad op een lager pitje warm maar ook andere activiteiten. Lekker buiten fietsen , zwemmen, vakantie. In de winter dan lekker binnen freubelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Ik vind het ook prima passen bij elkaar... Geef mij maar mooi en zonnig weer in plaats van regen hoor... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wietske,
    wat een leuke kaart! Zeker warm geweest en die warmte blijft een tijdje hangen in huis. Ik ken het. Gelukkig krijgen we normale temperaturen. Voor mij ook beter hoor!
    Leuk dat je toch de moeite nam om bij mij langs te komen en ook soms te reageren. Waardeer ik enorm, maar dat weet je wel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wietske,

    Het moest dus uit je tenen komen haha maar het is je toch gelukt om er een mooie kaart uit te persen;) Met dat warme weer vind je mij ook niet op mijn hobbykamer hoor en ook niet veel achter de pc. Nu het wat minder warm is en weer wat aangenamer wordt binnen komt het vanzelf weer, zit nog een beetje in de vacantiestand;)
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en romantische uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen